Selasa, 23 Julai 2019

Sapa AZFAR BADRUL?



Hi guys, 
lama tak update blog rindu rasanya nak menulis entri baru. Maklumlah dok keluar masuk wad sejak kebelakangan nie.. Alhamdulillah dah mula sihat, memang betul harta paling bernilai adalah badan yang sihat... kalo dah sakit apapun nak buat jadi tergendala yer ka idak..

so, untuk entri nie long nak ajak korang buka youtube then cari AZFAR Badrul kenapa? sebab... long seronok layan channel dia nie. content youtube dia nie semua untuk membantu peniaga kecil aka street food xkira la yang dh lama atau baru nak start dalam dunia niaga nie. Paling best dia borong semua barang niaga peniaga yang dia jumpa untuk di sedekahkan kepada orang yang datang ke kedai tersebut.

Long suka dengan sikap bro nie di samping menolong peniaga kecil dia juga membantu mempromosi barang niaga para peniaga yang ditemubual. Long harap lagi banyak youtuber yang ikut langkah bro Azfar nie.

semoga Allah murahkan rezeki orang2 yang ikhlas membantu orang lain. Aminn..

10 ulasan:

  1. Salam
    Pertama kali bunda tertonton video beliau bunda dah jatuh hati..so hari2 bunda tonton jika ada kelapangan.

    BalasPadam
  2. Mcm mana ya nak contct azfar badrul

    BalasPadam
  3. Semoga En Azfar Badrul diperluaskan lagi pintu pintu rezeki dalam membantu insan insan yang memerlukan bantuan.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,mcm mana sy nak no azfar badrul

    BalasPadam
  5. Moga Asfar murah rezeki dan dilindungi Allah selalu.

    BalasPadam
  6. as salam.bagaimana sy nak infaqkan rezki saya kpd azfar badrul utk dia menjayakan program dia borong barang streeetfood peniaga2 kecil dlm video dia tu dia tu

    BalasPadam